• FASHION

    Every day is fashion show, the world is your runaway

  • LIFE STYLE

    Youthfulness is about how you live not when you were born

  • KULINER

    Good food, Good Life

  • PARTY

    Sleep all day. Party all night. Never grow old. Never die

  • TRAVELLING

    MY Trip, MY Advanture

  • photography

    To me, photography is an art of observation. It's about finding something interesting in an ordinary place... I've found it has little to do with the things you see and everything to do with the way you see them

  • LIFE STYLE

    Youthfulness is about how you live not when you were born

Jumat, 02 Mei 2014

Malaysia ingin mengganti benderanya ?

malaysia berniat mengubah benderanya

assalamualaikum..

disini ane mau ijin share...
tadi ane barusan nemu foto di fb temen ane yang dari malaysia
ane kaget dan heran.
ternyata banyak warga malaysia yang menginginkan benderanya di rubah
entah kenapa begitu, apa mungkin karna benderanya mirip dengan bendara negri paman sam.


langsung aja gan nih pictnya















unity for nusantara...
heheh


kalo ane tetep





tambahan dari agan:
knapa malaysia ingin merubah benderanya

Quote:Original Posted By nurmanism
bendera awal kemerdekaan malaysia, atau bendera masa perjuangannya emang kaya gitu gan...berhubung kemerdekaannya dikasi sama ingris jadi ada unsur lambang persemakmurannya.

0 komentar:

Posting Komentar